Det finns ett antal färdiga kampanjmodeller du kan använda och det är enkelt för oss att skräddarsy fler om det behövs.
På alla kampanjer kan du sätta en kampanjkod (kupongkod), datumintervall, namn och omräkningsformel. Kampanjkod innebär att kunden behöver låsa upp rabatten med en kod för att den ska gälla.
Börja med gå till kampanj-editorn:
Så här skapar du procentuell rabatt på hela sortimentet:
Om du istället väljer Fast värde så kan du istället i omräkningsformeln skriva in ett tal som ges i rabatt. Fyller i i 100 så ger du kunden 100 kr i rabatt. Tänk på att det då kan bli ett minus-saldo i kassan. Man brukar därför kombinera det med ett villkor, antingen att man måste handla för en viss minimisumma eller köpa en viss produkt. Kontakta oss för denna typen av villkor.
Väljer du denna modell behöver du inte ange någon omräkningsformel alls. Då ges helt enkelt en rabatt som motsvarar en produkts värde när kunden köpter tre av denna produkt (eller en multipel av tre, så köper han sex får han värdet av två i rabatt)
Vi arbetar nära våra kunder och söker alltid en långsiktig relation. Vi har flertalet kunder som vi jobbat med i över 20 år.